مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-19حوادث

سقوط خودروی سواری به دره در محور کوهسرخ به نیشابور با 3 کشته


فرمانده پلیس راه کاشمر و کوهسرخ گفت: بر اثر سقوط خودروی سواری پژو در محور کوهستانی کوهسرخ به نیشابور به پایین دره، 3 سرنشین آن جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرگرد مهدی افتاده اظهار کرد: توجهی در رانندگی و نداشتن حفاظ مناسب در این محور علت این حادثه است.

4 کیلومتر از محور کوهسرخ به نیشابور باید گاردریل گذاری شود فرماندار کوهسرخ نیز با اشاره به اینکه در مدت 16 ماه از حضورش در کوهسرخ اقداماتی برای بهسازی راه های شهرستان انجام شده است گفت: مقرر شده است راه های ارتباطی کاشمر به ریوش و ریوش به نیشابور اتفاقاتی روی دهد که یکی از آن ها نصب گاردریل بود.

مرتضی شرف الدین شیرازی افزود: با وجودپیگیری ها حدود یک سوم این مسیر گاردریل نصب شده و برای باقی مسیر هیچ اتفاقی روی نداده است.

وی گفت: متأسفانه در حوزه دستگاه های خدمت رسان و امدادی هنوز هلال احمر در کوهسرخ مستقر نشده است.

28 نقطه در خراسان رضوی بدون پایگاه امداد و نجات جاده ای مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی نیز گفت: این محور در اولویت هلال احمر وجود دارد؛ و این جمعیت بحث تجهیزات و نیروی انسانی خدمت رسانی و امدادرسانی را تأمین می کند؛ اما مسئولان باید اعتبار و زیرساخت های لازم نظیر زمین در کنار جاده و یک ساختمان را به این موضوع اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط خودروی سواری به دره در محور کوهسرخ به نیشابور با 3 کشته

سقوط خودروی سواری به دره در محور کوهسرخ به نیشابور با 3 کشته