مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-17اقتصادي

کیسه زباله و انواع آن


در این مطلب به بررسی انواع کیسه زباله و فرایندهای تولید آن می پردازیم تا بتوانید با توجه به نیازی که دارید سفارش تولید عمده برای کارهای صادارتی و یا بهترین خرید برای سازمان، - درجه بندی کیفیت نایلون و نایلکس زباله از آنجایی که تولید نایلون زباله در اکثر موارد برای جمع آوری پسماندها مصرف می شود دلیلی برای استفاده از مواد اولیه درجه 1 وجود ندارد؛ از همین رو ما برای کاهش هزینه تولید به مشتریان استفاده از مواد اولیه درجه 2 یا 3 را پیشنهاد می کنیم و در نهایت این خود مشتری است که کیفیت مواد اولیه مورد استفاده را تعیین می کند.

مواد اولیه درجه 1 چه تفاوتی با مواد اولیه درجه 2 و 3 دارد ؟ مواد اولیه درجه 1 مواد اولیه نو پتروشیمی است و به عنوان باکیفیت ترین مواد اولیه شناخته می شود اما مواد اولیه درجه 2 و 3 به عنوان مواد اولیه ضایعاتی یا همان بازیافتی شناخته می شود که در اکثر موارد برای کیسه های زباله از این نوع استفاده می شود.

مواد اولیه درجه 2 و 3 تفاوت کیفیت چندانی از لحاظ مقاومت و استحکام با مواد اولیه درجه 1 ندارند اما دارای بوی نامطبوعی است که با افزودن اسانس وانیل به مواد اولیه قابل رفع می باشد.

همین طور پلاستیک کمی کدرتر می شود که با استفاده از رنگ های مشکی یا تیره این مورد قابل برطرف کردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیسه زباله و انواع آن

کیسه زباله و انواع آن