مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-07دانش

حمایت از طرح های پژوهشی توسعه دهنده فناوری های شناختی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان حمایت از «طرح های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه های شناختی» توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.

- فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه های شناختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه های شناختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.

این فراخوان با هدف افزایش هم افزایی پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در راستای تحقق اهداف مصوب در حوزه علوم شناختی، درقالب طرح های دسته ج منتشر شده است و طرح های پیشنهادی درقالب این فراخوان باید ترکیبی از حداقل دو پایان نامه (کارشناسی ارشد/ دکتری) بوده و در راستای اهداف پژوهشی، توسعه فناوری و یا خدمات شناختی و در چارچوب اولویت ­های ستاد قرار داشته و دستاورد یکپارچه ای را دنبال کنند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای تشویق محققان، به منظور ترکیب پایان نامه ها در قالب طرح پژوهشی، میزان حمایت از طرح های دسته ج را تا سقف یک میلیارد ریال افزایش داده و از تمامی اساتید، محققان و دانشجویان واجد شرایط دع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های پژوهشی توسعه دهنده فناوری های شناختی

حمایت از طرح های پژوهشی توسعه دهنده فناوری های شناختی