مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 21:502023-06-10سياسي

حمایت مسئولین از احداث مجتمع سلامت جهاددانشگاهی اردبیل


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از حمایت مسئولین به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و شهردار اردبیل از توسعه فعالیت های درمان ناباروری و درمان سرطان جهاددانشگاهی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از حمایت مسئولین به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و شهردار اردبیل از توسعه فعالیت های درمان ناباروری و درمان سرطان جهاددانشگاهی خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی، رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در گفتگو با ایسنا با اشاره به این که راه اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز از گام های مهم جهاددانشگاهی در راستای سیاست های کلی جمعیت بوده است، اظهار کرد: این مرکز در راستای تحقق سیاست های جمعیتی کشور در زمینه افزایش جمعیت و ابعاد مختلف جمعیت از جمله فرزندآوری و درمان ناباروری و نازایی فعالیت و نقش موثری دارد.

وی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به نیازسنجی دقیق با ایجاد مرکز درمان ناباروری قفقاز، بخشی از دانش فنی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی که یک قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین المللی و پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی است، را در استان اردبیل بومی سازی کرد و توانست به ارتقای علمی و درمانی استان کمک شایانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مسئولین از احداث مجتمع سلامت جهاددانشگاهی اردبیل

حمایت مسئولین از احداث مجتمع سلامت جهاددانشگاهی اردبیل