مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-11ورزشي

آغاز مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور در خراسان شمالی


مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور که به منزله انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شود، ساعتی پیش در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد مرکز خراسان شمالی آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور که به منزله انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شود، ساعتی پیش در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد مرکز خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مسابقات 130 ورزشکار از استان های مختلف حضور دارند که در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیأت اجرایی مجموعه های ورزشی کارگران خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: این مسابقات در بالاترین سطح خودش در بجنورد آغاز شد و قهرمانان آن نیز در فینال مسابقات که بعداز ظهر امروز برگزار می شود، مشخص خواهند شد.

مهدی اسلام خواه تاکید کرد: مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور در خراسان شمالی به منزله مسابقات انتخابی تیم ملی کارگران کشور برای اعزام به مسابقات جهانی در کشور ایتالیا است که شهریور ماه امسال برگزار می شود.

وی ادامه داد: این چهاردهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور است که جام شهید شاخص جامعه کار و تولید سردار شهید محمد کاظم زاده نام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور در خراسان شمالی

آغاز مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور در خراسان شمالی