مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-17فرهنگي

2 جایزه بخش استعدادهای جدید آسیایی جشنواره فیلم شانگهای برای ایرانی ها


بخش استعدادهای جدید آسیایی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای ، جایزه بهترین بازیگر زن و فیلمبرداری را به دو چهره ایرانی اعطا کرد.

- بخش استعدادهای جدید آسیایی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای ، جایزه بهترین بازیگر زن و فیلمبرداری را به دو چهره ایرانی اعطا کرد.

بخش استعدادهای جدید آسیایی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای، جایزه بهترین بازیگر زن و فیلمبرداری را به دو چهره ایرانی اعطا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای، فهرست برندگان بخش استعدادهای جدید آسیایی را اعلام کرد و سرور پیروانی برای بازی در فیلم یک و نیم اسب بخار  به کارگردانی رسول کاهانی و تهیه کنندگی محمود یاوری، جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کرد و داوود ملک حسینی نیز برای فیلم علت مرگ: نامعلوم ساخته علی زرنگار، برنده جایزه بهترین فیلمبرداری شد.

امسال فیلم سینمایی آزردگان در اولین نمایش جهانی خود نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره شانگهای است و انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی محمد خیراندیش هم در بخش انیمیشن بلند جشنواره فیلم شانگهای به روی پرده خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 جایزه بخش استعدادهای جدید آسیایی جشنواره فیلم شانگهای برای ایرانی ها

2 جایزه بخش استعدادهای جدید آسیایی جشنواره فیلم شانگهای برای ایرانی ها