مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-13فرهنگي

نمایش «مشق شب» کیارستمی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران


دوره جدید سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران (دوره 52) از روز یکشنبه 28 خردادماه با نمایش فیلم «مشق شب» عباس کیارستمی آغاز می شود.

- دوره جدید سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران (دوره 52) از روز یکشنبه 28 خردادماه با نمایش فیلم مشق شب عباس کیارستمی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران از روز یکشنبه 28 خردادماه 1402، پنجاه و دومین دوره از برنامه های خود را در بخش های مروری بر فیلم های سینمای ایران، مروری بر مستندهای محسن خانجهانی و نگاهی به سینمای یاساجیرو اوزو (چهارمین جشنواره بین المللی عکس پنج) همراه با جلسه نقد و بررسی فیلم ها آغاز می کند.

در دوره پنجاه و دوم برنامه های سینما تک، در بخش مروری بر فیلم های سینمای ایران 6 فیلم بلند و کوتاه از عباس کیارستمی، اشکان نجاتی- مهران نعمت اللهی و سامان استرکی، در بخش مروری بر مستندهای محسن خانجهانی؛ 14 فیلم و در بخش نگاهی به سینمای یاساجیرو اوزو (چهارمین جشنواره بین المللی عکس پنج) 6 فیلم به نمایش درخواهد آمد.

فیلم مشق شب به کارگردانی عباس کیارستمی، محصول سال 1367 به مدت 99 دقیقه روز یکشنبه 28 خردادماه ساعت 15 در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «مشق شب» کیارستمی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران

نمایش «مشق شب» کیارستمی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران