مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-12اقتصادي

تاکسی های اینترنتی بازار آژانس های تلفنی کرمانشاه را راکد کرده اند


به گفته رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه، طی دو، سه سال اخیر و با فعالیت تاکسی های اینترنتی حدود 200 آژانس تاکسی تلفنی کرمانشاه راکد شده است.

- "تاکسی های اینترنتی" بازار آژانس های تلفنی کرمانشاه را راکد کرده اند ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه، طی دو، سه سال اخیر و با فعالیت تاکسی های اینترنتی حدود 200 آژانس تاکسی تلفنی کرمانشاه راکد شده است.

عبدالرضا الفتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رکود فعالیت آژانس های تاکسی تلفنی در کرمانشاه، گفت: تا چند سال قبل حدود 240 تاکسی تلفنی در کرمانشاه فعال بود، اما اکنون تعداد آژانس های فعال به حدود 40 مورد رسیده است.

وی از کاهش تعداد رانندگان آژانس ها هم یاد کرد و ادامه داد: زمانی در هریک از آژانس ها تا 40 راننده نیز کار می کردند، اما اکنون هر آژانس تاکسی تلفنی نهایتا هشت یا 9 راننده دارد.

رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه یادآور شد: برخی آژانس ها نیز هنوز پروانه خود را باطل نکرده اند، اما فعالیتی ندارند و امیدوارند شرایط بهتر شود.

وی فعالیت تاکسی های اینترنتی را یکی از مهمترین دلایل رکود آژانس های کرمانشاه برشمرد و عنوان کرد: اکثر رانندگان جذب این تاکسی های اینترنتی شده اند و حتی برخی صاحبان آژانس ها نیز به این کار پیوسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های اینترنتی بازار آژانس های تلفنی کرمانشاه را راکد کرده اند

تاکسی های اینترنتی بازار آژانس های تلفنی کرمانشاه را راکد کرده اند