مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-04اقتصادي

جشنواره فن بازار، نمایش توانمندی مازندران در عرصه مشاغل خانگی


نخستین جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل کشور از دهم تا سیزدهم خرداد به همت جهاد دانشگاهی مازندران در پارک بانوان شهرستان آمل گشایش یافت.

در این نمایشگاه 30 واحد تولیدی پوشاک صنعتی در 23 غرفه توانمندی ها و تولیدات خود در حوزه پوشاک و محصولات مشاغل واحدهای تولیدی .

- ایسنا/مازندران نخستین جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل کشور از دهم تا سیزدهم خرداد به همت جهاد دانشگاهی مازندران در پارک بانوان شهرستان آمل گشایش یافت.

در این نمایشگاه 30 واحد تولیدی پوشاک صنعتی در 23 غرفه توانمندی ها و تولیدات خود در حوزه پوشاک و محصولات مشاغل واحدهای تولیدی و صنعتی را به نمایش گذاشتند، هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی ظرفیت های تولید مشاغل خرد صنعتی، برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکننده ومصرف کننده، پایدارسازی، ساماندهی وحمایت ازمشاغل خانگی در راستای توسعه و اشتغالزایی مبتنی بر زیرساخت و ظرفیت های بومی است.

تنوع چشمگیر تولیدات کارگاه های خرد و کلان شرکت کننده نشان از ظرفیت های پنهان و آشکار استان در اشتغالزایی دارد، پوشاک بیمارستانی، لباس آتش نشانی، کاپشن های کوهنوردی، پوشاک اداری، سازمانی و مدارس تنها بخشی از ظرفیت موجود در این نمایشگاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فن بازار، نمایش توانمندی مازندران در عرصه مشاغل خانگی

جشنواره فن بازار، نمایش توانمندی مازندران در عرصه مشاغل خانگی