مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:092023-05-28سياسي

تصویب فاینانس اتصال خاوران به ایستگاه قدیمی تبریز در سفر دوم رییس جمهور


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اتصال محور ریلی از ایستگاه خاوران( تبریز- تهران) به شبکه اصلی از طریق ایستگاه قدیمی تبریز ضرورت دارد که این موضوع و فاینانس آن در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به تصویب خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جریان بازدید مدیرعامل راه آهن کشور از ایستگاه خاوران راه آهن تبریز- بستان آباد اظهار کرد: در گزارش کارشناسان حوزه های مختلف راه آهن اعم از ناوگان، زیربنایی و امور مسافری، نکاتی مطرح شد که در قالب اصلاحات موردنیاز در کوتاه مدت برای بهره برداری اولیه لازم است.

جبارعلی ذاکری افزود: یک سری الزامات برای رسیدن به اوج ظرفیت در این محور مطرح است که امیدواریم با توجه به آمادگی اولیه ای که در محور و ایستگاه وجود دارد در آینده نزدیک و احتمالا همزمان با سفر رییس جمهور به استان مورد بهره برداری قرار گیرد و بتوانیم در آینده نزدیک به یک ظرفیت اسمی قابل قبول برای رفت و آمد شهروندان برسیم.

وی کاهش زمان مسافرت را از مزیت های این محور برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت این محور و بهره برداری از آن، زمان سیر قطارها از تبریز به تهران 4 ساعت کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب فاینانس اتصال خاوران به ایستگاه قدیمی تبریز در سفر دوم رییس جمهور

تصویب فاینانس اتصال خاوران به ایستگاه قدیمی تبریز در سفر دوم رییس جمهور