مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-21بين الملل

واکنش وزارت خارجه آمریکا به حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین


وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه شنبه صد ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه ای صادر کرد و گفت: - وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه شنبه صد ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.

یک مقام دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا از حمایت دولت ایالات متحده از دولت آلبانی برای تحقیق درباره اقدامات تروریستی و سایبری منافقین در تیرانا خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از رسانه های آمریکایی، یک مقام دولت بایدن گفت که پلیس آلبانی به ما اطمینان داده که طبق قوانین عمل کرده است و ما نیز از حق قانونی دولت آلبانی برای تحقیق درباره فعالیت های غیرقانونی در خاک این کشور حمایت می کنیم.

  یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که به نام او اشاره ای نشده است، افزود که به نظر می رسد ورود پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف برای اجرای یک دستور دادگاه بوده است.

  همچنین وزارت خارجه آمریکا نیز در مورد درگیری روز سه شنبه صد ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه آمریکا به حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین

واکنش وزارت خارجه آمریکا به حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین