مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-09بين الملل

هیچ توافق موقتی به جایگزینی برجام در دستور کار نیست


نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پی انتشار برخی گزارش ها مبنی بر نزدیک شدن ایران و آمریکا به توافق موقت اعلام کرد: هیچ توافق موقتی به جایگزینی برجام در دستور کار نیست.

- به گزاش تابناک به نقل از ایرنا از نیویورک،  نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی تصریح کرد: هیچ توافق موقتی به جایگزینی برجام وجود ندارد و در دستور کار نیست.

تارنمای میدل ایست آی با استناد به دو منبع که نام آنها را افشا نکرده بود، مدعی شده بود که ایران و آمریکا در آستانه توافق موقت برای رفع برخی تحریم ها در برابر محدودیت غنی سازی اورانیوم در ایران هستند.

پیش از این نیز، کاخ سفید ادعاها و گزارش ها مبنی بر نزدیک شدن آمریکا و ایران به یک توافق موقت که بر اساس آن تهران برنامه هسته ای خود را در ازای لغو تحریم ها محدود می کند، رد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنحشنبه به وقت محلی  در واکنش به  مقاله ای در تارنمای میدل ایست آی به رسانه ها گفت: این گزارش نادرست و گمراه کننده است.

هر گزارش در خصوص  توافق موقت با ایران نادرست است.

ایران پس از امضای برجام در سال 1394 با هدف لغو تحریم های ظالمانه، به عنوان کشوری مسئولیت پذیر، تعهدات خود را بدون عیب و نقص اجرا کرد و این مساله در 16 گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توافق موقتی به جایگزینی برجام در دستور کار نیست

هیچ توافق موقتی به جایگزینی برجام در دستور کار نیست