مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-13حوادث

از توقیف خودرو سرقتی تا دپوی بیش از 97 کیلو هرویین و شیشه


در شبانه روز گذشته حوادثی در سطح شهر تهران رح داده از توقیف خودرو سرقتی تا دپوی بیش از 97 کیلو هرویین و شیشه که پرونده آنها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده که بسیاری از آنها کشف و در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است .

توقیف یک خودرو سرقتی در عوارضی قم فرمانده یگان امداد تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا در عوارضی تهران_قم خبر داد.

سردار سلمان آدینه وند بیان داشت: ماموران مستقر در عوارضی تهران - قم از تردد یک دستگاه خودروی سواری هیوندا دارای دستور قضایی توقیف مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله طرح استقرار ماموران در عوارضی تهران - قم و مهار سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و با کنترل خودروهای عبوری در نهایت خودرو مذکور شناسایی شد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران افزود: با شناسایی خودرو، عملیات تعقیب و گریز آغاز و ماموران موفق شدند پس از مدتی خودروی به سرقت رفته را متوقف و متهم را بازداشت کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم در همان بررسی های اولیه به سرقتی بودن خودرو معترف شد، خاطر نشان کرد: راننده خودرو پس از تحقیقات اولیه به همراه خودروی توقیفی در اختیار پلیس پیشگیری تهران برای سیر مراحل قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف خودرو سرقتی تا دپوی بیش از 97 کیلو هرویین و شیشه

از توقیف خودرو سرقتی تا دپوی بیش از 97 کیلو هرویین و شیشه