مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-19اقتصادي

رشد 96 درصدی وصول حقوق دولتی معادن و افزایش 36 درصدی تولید خودرو سواری


تولید خودروی سواری در سال 1401 نسبت به 1400 رشد 36 درصدی داشت، همچنین وصول حقوق دولتی معادن در سال 1401 بیش از 96 درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ارزیابی عملکرد و بررسی میزان موفقیت دولت در عمل به وعده ها، مستلزم شناخت نسبت به وضعیت و شرایط شروع به فعالیت آن است.

خط مشی دولت سیزدهم، پرهیز از حاشیه ها و تمرکز بر کار و تلاش برای حل مشکلات بوده است، اما با توجه به گذشت نزدیک به دو سال از فعالیت دولت و به منظور ارزیابی دقیق عملکرد و اقدامات صورت گرفته، تشریح شرایط کشور در زمان شروع به کار دولت ضرورت دارد.

دولت سیزدهم در دو سال فعالیت خود با چالش های جدی مواجه بوده است، اما با این حال از تمرکز دولت بر حل مسائل و مشکلات مردم کاسته نشد و مسیر تحول و پیشرفت ادامه پیدا کرد؛ اکنون با گذشت حدود دو سال از فعالیت های دولت و به بهانه دومین سالگرد انتخابات، فرصتی مناسب برای بررسی و ارزیابی دستاوردهای حاصله و مسیر طی شده در راستای تحول و پیشرفت فراهم آمده است.

* احیا و فعال سازی بخش معدن ارزش افزوده بخش معدن از زمستان 1399 تا بهار 1401 با رشد منفی مواجه بود ، با فعالیت دولت مردمی و اهتمام به احیا و فعال سازی ظرفیت های معدنی کشور، در تابستان 1401 و پس از 6 فصل، رشد ارزش افزوده بخش معدن به 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 96 درصدی وصول حقوق دولتی معادن و افزایش 36 درصدی تولید خودرو سواری

رشد 96 درصدی وصول حقوق دولتی معادن و افزایش 36 درصدی تولید خودرو سواری