مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 00:502023-06-03سياسي

امام خمینی(ره) احیاگر دین و شریعت در تاریخ معاصر


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه امام راحل احیاگر دین و شریعت در تاریخ معاصر است، - خرم آباد- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه امام راحل احیاگر دین و شریعت در تاریخ معاصر است، گفت: امام خمینی(ره) بساط دیکتاتوری را برچید.

حجت الاسلام علی درویشی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) بدون شک احیاگر دین و شریعت در تاریخ معاصر ما هستند.

امام راحل احیاگر دین و شریعت در تاریخ معاصر است وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) این احیاگری دین و شریعت را در جهان انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه بسیاری از ابعاد شخصیتی امام راحل همچنان ناشناخته است، افزود: به آحاد مردم جامعه به خصوص مسئولان و کسانی که در رأس امورات فرهنگی قرار دارند، است.

وی با تاکید بر اهمیت شناخت ابعاد شخصیتی امام (ره) به خصوص از سوی جوانان، تصریح کرد: یک مدیر جوان با شناخت از امام راحل، می تواند در جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی بهتر نقش آفرینی کند و مدیریت درست تر و بهتری را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) احیاگر دین و شریعت در تاریخ معاصر

امام خمینی(ره) احیاگر دین و شریعت در تاریخ معاصر