مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:402023-05-31فرهنگي

اعلام اولویت های پژوهشی کاربردی سینمای ایران


معاونت توسعه ی فناوری و مطالعات سازمان سینمایی، با هدف ارتقای سینمای ایران از طریق مساله یابی دقیق و شناخت چالش های اصلی آن، اولویت های پژوهشی کاربردی سینمای ایران را اعلام کرد.

- معاونت توسعه ی فناوری و مطالعات سازمان سینمایی، با هدف ارتقای سینمای ایران از طریق مساله یابی دقیق و شناخت چالش های اصلی آن، اولویت های پژوهشی کاربردی سینمای ایران را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، بنا به اعلام این معاونت این اولویت ها جهت گیری کلی پژوهش سازمان سینمایی در سال جاری را معرفی کرده است و پژوهشگران می توانند در چارچوب این محورها، عناوین پژوهشی مد نظر خویش را اعلام کنند.

بر پایه این خبر، سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، از کلیه مراکز علمی و پژوهشی، اساتید، پژوهشگران، طلاب و دانشجویان برای همکاری در تحقق اهداف پژوهشی مورد اشاره دعوت بعمل می آورد.

محورهای پژوهشی سازمان سینمایی در سال جاری در 4 سرفصل تعریف شده است: الف) سینمای انقلاب، گفتمان و آرمان های انقلاب اسلامی: * الزامات و راهکارهای امید آفرینی و اعتماد سازی در جامعه، توسط سینما * نقش سینمای ایران در هویت بخشی به جوانان * بررسی فیلم های سینمایی تولید شده ی بنیاد فارابی ، در یک دهه ی اخیر، از منظر ( آسیب شناسی فیلم های سینمایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اولویت های پژوهشی کاربردی سینمای ایران

اعلام اولویت های پژوهشی کاربردی سینمای ایران