مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:202023-05-31ورزشي

جشن زیر سایه خورشید در بهاباد برگزار شد


نهمین جشنواره مردمی زیر سایه خورشید با حضور خادمان رضوی و اقشار مختلف مردم و مسئولان در مجموعه ورزشی امام علی(ع) بهاباد یزد با اجرای شعرخوانی صابر خراسانی برگزار شد.

- یزد- نهمین جشنواره مردمی زیر سایه خورشید با حضور خادمان رضوی و اقشار مختلف مردم و مسئولان در مجموعه ورزشی امام علی(ع) بهاباد یزد با اجرای شعرخوانی صابر خراسانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حضور خادمان امام رضا (ع) که حامل پرچم متبرک حرم رضوی بودند حال و هوای معنوی به مراسم داد و مداحان اهل بیت با قرائت اشعار زیبا در وصف ضامن آهو، مردم را به فیض رساندند.

سرپرست کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم گفت: امروز کشور ما زیر سایه خورشید ولایت است و حضور خادمان رضوی همراه با پرچم سبز و متبرک مایه خیر و برکت امام رضا (ع) برای شهرستان بهاباد خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی رجایی با بیان اینکه این جشن بهترین فرصت برای گسترش مکتب اهل بیت است، افزود: جشن یاد شده ارتباط مردم را با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) بر قرار می کند و یک رویداد بزرگ فرهنگی است.

وی ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید به منظور ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی و وصل کردن دل های عاشقان امام رضا (ع) و زیارت از راه دور بین اقشار مختلف مردم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن زیر سایه خورشید در بهاباد برگزار شد

جشن زیر سایه خورشید در بهاباد برگزار شد