مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-07ورزشي

مردان والیبال ایران در اندیشه صید عقاب های اروپا/ جدالی سخت با تیم نخست جهان


تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت ها برای سی امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت و شاگردان بهروز عطایی در این دیدار به دنبال یازدهمین برد خود برابر این تیم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2023 از 16 تا 21 خردادماه جاری به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران روز پنج شنبه 18 خرداد در دومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف لهستان می رود.

ملی پوشان کشورمان در حالی برابر لهستان که مشهور به عقاب های اروپاست، صف آرایی می کنند که در مسابقه نخست خود سه بر صفر مغلوب ژاپن شدند و برای اثبات توانایی های خود در والیبال جهان در اندیشه صید عقاب های اروپا هستند که کاری بسیار دشوار در شرایط فعلی است.

تیم ملی والیبال لهستان که در حال حاضر با 389.

42 امتیاز در رتبه نخست رده بندی جهان قرار دارد، یک مدال طلای ارزشمند بازی های المپیک (1976 مونترال) و سه قهرمانی جهان (1974، 2014 و 2018) در پرونده افتخارات خود دارد.

در رده بندی فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی بزرگسالان ایران نیز با 257.

34 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

آمار جدال دو تیم ایران و لهستان در طول تاریخ 29 بار بوده است که در رقابت های قهرمانی مردان جهان سال 1998 دو تیم برای نخستین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان والیبال ایران در اندیشه صید عقاب های اروپا/ جدالی سخت با تیم نخست جهان

مردان والیبال ایران در اندیشه صید عقاب های اروپا/ جدالی سخت با تیم نخست جهان