مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-11سياسي

مهلت شرکت در مسابقات «مدهامتان» تا پایان تیرماه تمدید شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان» تا پایان تیرماه تمدید شد.

- شیراز- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدهامّتان تا پایان تیرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حسین امیدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: فرصت شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان تا پایان تیرماه امسال تمدید شده و فعالین قرآنی و اعضای کانون های مساجد استان این فرصت را دارند تا در این مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز 30، مکبری، قرائت نماز، استعداد یابی و معارف اهل بیت (ع) برگزار می شود.

امیدی در خصوص نحوه شرکت در این مسابقات نیز تصریح کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به صورت مجازی در حال برگزاری است و مسابقات در رده های سنی کودکان زیر هفت سال، نوجوانان رده سنی 7 تا 16 سال و جوانان 17 تا 30 سال با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در مسابقات «مدهامتان» تا پایان تیرماه تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقات «مدهامتان» تا پایان تیرماه تمدید شد