مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-15اقتصادي

زمینه افزایش بهره وری در حوزه تولید استان بوشهر فراهم شود


ظرفیت های خوبی برای افزایش بهره وری در استان وجود دارد که باید با استفاده از این ظرفیت ها زمینه افزایش بهره وری در حوزه تولید استان بوشهر فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر پنجشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار داشت: پرورش میگوی یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی استان بوشهر است که به منظور افزایش تولید اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه در سال های قبل افزایش چندانی در سطح زیر کشت میگو در استان وجود نداشت، میزان تولید میگو از 28 هزار تن در دو سال پیش به 38 هزار تن رسیده است و 10 هزار تن افزایش تولید داشته ایم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انگیزه پرورش دهندگان نقش مهمی در این زمینه داشته است تصریح کرد: با برخی اقدامات اصلاحی میزان پرورش میگو در مزارع استان به صورت چشمگیری افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در سال زراعی گذشته، مزارع دیم در هر هکتار بیش از سه تن برداشت داشته اند ولی برخی مزارع هم از هر هکتار 500 کیلوگرم برداشت کردند که بیانگر تفاوت در روند کاشت و نگهداری است.

محمدی زاده با بیان اینکه در حوزه کشاورزی با برخی اقدامات می توان اثربخشی بسیار زیادی را شاهد باشیم تاکید کرد: باید کیفیت فعالیت های کشاورزی در استان افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه افزایش بهره وری در حوزه تولید استان بوشهر فراهم شود

زمینه افزایش بهره وری در حوزه تولید استان بوشهر فراهم شود