مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:072023-06-06ورزشي

کمبود فشنگ داریم/ باید به اردوهای برون مرزی بیشتری اعزام شویم


بانوی ملی پوش تپانچه ایران با اشاره به کمبود فشنگ ملی پوشان تپانچه، گفت: اگر فدراسیون اردوهای برون مرزی بیشتری برگزار کند می توانیم فشنگ بیشتری تهیه کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه بانوی ملی پوش تپانچه ایران با اشاره به کمبود فشنگ ملی پوشان تپانچه، گفت: اگر فدراسیون اردوهای برون مرزی بیشتری برگزار کند می توانیم فشنگ بیشتری تهیه کنیم.

هانیه رستمیان در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی تپانچه در کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکردش در مسابقات جهانی باکو، اظهارکرد: خوشبختانه در این مسابقات رکورد مناسبی زدم، فینالیست شدم و مدال نقره این رقابت ها را گرفتم و در مجموع می توان گفت که تجربه خوبی کسب کردم.

وی ادامه داد: از سال گذشته پس از مسابقات جهانی مصر که در آن سهمیه المپیک را کسب کردم، تمام هدفم این بود که در مسابقاتی که شرکت می کنم فینالیست شوم و تجربه حضورم در فینال را بالا ببرم که خوشبختانه در باکو این اتفاق افتاد و فینالیست شدم.

این بانوی ملی پوش تپانچه ایران تصریح کرد: تلاش می کنم در مسابقات پیش رو از جمله مسابقات جهانی باکو رکوردهای بالاتری را ثبت کنم و تجربیات فینالم را تا زمان المپیک پاریس بالاتر ببرم.

وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی هم بصورت منظم در حال برگزاری است، افزود: در رشته تپانچه بادی که تمرینات خوب پیش می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فشنگ داریم/ باید به اردوهای برون مرزی بیشتری اعزام شویم

کمبود فشنگ داریم/ باید به اردوهای برون مرزی بیشتری اعزام شویم