مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-01بين الملل

اعتراف صهیونیست ها به ناتوانی در پیشگیری از عملیات مقاومتی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عملیات مقاومتی اخیر در نزدیکی شهرک صهیونیستی «حرمیش» در شمال طولکرم که به هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست منجر شد، - به دنبال افزایش عملیات مقاومتی فلسطینیان رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که اسراییل هیچ راه حلی برای مقابله با عملیات فلسطینیان ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عملیات مقاومتی اخیر در نزدیکی شهرک صهیونیستی حرمیش در شمال طولکرم که به هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست منجر شد، واکنش های گسترده ای را در میان کارشناسان نظامی در رسانه های صهیونیستی به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شهاب، تحلیلگران نظامی رژیم صهیونیستی تشدید عملیات مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری را نشانه افزایش جسارت مجریان این عملیات دانستند و اعلام کردند که تل آویو راه حلی برای مقابله یا این عملیات ها ندارد.

در همین راستا یوسی یهوشع تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت اعلام کرد که عملیات مقاومتی فلسطینیان در حال افزایش است و ارتش اسراییل بدون داشتن یک راه حل جادویی جهت پایان دادن به عملیات فلسطینیان، با دشواری های روزافزونی مواجه است.

هیلل روزن تحلیلگر نظامی شبکه 14 رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که اسراییل مجبور است نیرو های زیادی را برای بازداشت عاملان این عملیات مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف صهیونیست ها به ناتوانی در پیشگیری از عملیات مقاومتی

اعتراف صهیونیست ها به ناتوانی در پیشگیری از عملیات مقاومتی