مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-17سياسي

از تامین آب درختان هفت باغ کرمان تا لزوم همکاری مردم در صدور اسناد کاداستر کشاورزی


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه تامین آب مناسب فضای سبز محور هفت باغ به عنوان یک سرمایه ملی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: کارگروهی به منظور تدوین راهکارهای مناسب جهت تامین آب 70 هزار اصله درخت در این محور تعیین شود.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه تامین آب مناسب فضای سبز محور هفت باغ به عنوان یک سرمایه ملی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: کارگروهی به منظور تدوین راهکارهای مناسب جهت تامین آب 70 هزار اصله درخت در این محور تعیین شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز 27 خرداد ماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان اظهار کرد: تمامی املاک اراضی ملی در استان کرمان حدنگاری و اسناد کاداستری آنها صادر شده است.

وی افزود: از قریب 17 میلیون هکتار اراضی ملی که در استان کرمان وجود دارد، حدود 16 میلیون و 900 هزار هکتار سنددار شده و یک درصد باقی مانده که دنبال هستیم یک درصد باقی مانده نیز در سریعترین زمان ممکن سند دار شود و همزمان با سراسر کشور، بتوانیم جشن پایان صدور اسناد حدنگاری اراضی ملی را برگزار کنیم.

حمیدی با اشاره به اینکه در حوزه صدور اسناد حدنگاری اراضی کشاورزی مشکلاتی در استان کرمان وجود دارد، افزود: از حدود 608 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان کرمان، حدود 23 درصد دارای اسناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تامین آب درختان هفت باغ کرمان تا لزوم همکاری مردم در صدور اسناد کاداستر کشاورزی

از تامین آب درختان هفت باغ کرمان تا لزوم همکاری مردم در صدور اسناد کاداستر کشاورزی