مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 01:002023-06-06سياسي

حرکت قطار تبریز به تهران از 20 خرداد/فروش بلیت از امروز


مدیرعامل راه آهن از حرکت نخستین قطار مسافری تبریز به تهران از روز شنبه 20 خرداد ماه خبر داد و گفت فروش بلیت این مسیر از امروز آغاز می شود.

- مدیرعامل راه آهن از حرکت نخستین قطار مسافری تبریز به تهران از روز شنبه 20 خرداد ماه خبر داد و گفت فروش بلیت این مسیر از امروز آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید میعاد صالحی در توییتر نوشت: ان شاءالله با افتتاح مسیر ریلی بستان آباد - خاوران در جریان سفر استانی رییس جمهور محترم و وزیر راه و شهرسازی، حلقه مفقوده محور ریلی مستقیم تهران - تبریز تکمیل شده و اولین قطار مسافری خاوران تبریز -تهران حرکت خواهد کرد.

فروش بلیت این قطارها از 10 صبح چهارشنبه 17 خرداد آغاز می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جهت رفاه هموطنان آذربایجان شرقی، بهترین زمان را برای حرکت اختصاص دادیم.

این قطارها از روز 20 خرداد هم از مبدا خاوران تبریز و هم از مبدا تهران، ساعت 22:15 حرکت کرده و حدود ساعت هشت صبح به مقصد می رسند که حدود سه ساعت کوتاه تر از مسیر فعلی تهران - تبریز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راه آهن میانه - بستان آباد - تبریز در ابعاد مختلف قتصادی از جمله توسعه اقتصاد گردشگری و ایجاد اشتغال کشور تاثیرگذار است.

با احداث این پروژه برای 1800 نفر اشتغال ایجاد شده است و میزان صرفه جویی مصرف سالانه سوخت در این پروژه ریلی 100 میلیون لیتر بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت قطار تبریز به تهران از 20 خرداد/فروش بلیت از امروز

حرکت قطار تبریز به تهران از 20 خرداد/فروش بلیت از امروز