مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1391 ساعت 08:002013-01-19بين الملل

روسیه خواستار ارجاع مسئله مواد مخدر افغانستان به شورای امنیت شد


رییس سازمان فدرال مبارزه با مواد مخدر روسیه ضمن انتقاد از ناتو به خاطر سهل انگاری در امر مبارزه با مواد مخدر افغانستان، خواستار ارجاع مسئله مواد مخدر این کشور به شورای امنیت سازمان ملل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ویکتور ایوان اف اعلام کرد که تنها راه حال مبارزه با مواد مخدر افغانستان، ارجاع این امر به شورای امنیت سازمان ملل است.

رییس سازمان فدرال مبارزه با مواد مخدر روسیه تصریح کرد، میزان کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان نشان می دهد که این معضل به زودی حل نخواهد شد.

این مقام روسیه با انتقاد از سهل انگاری ناتو در مبارزه با مواد مخدر افغانستان افزود: شورای امنیت سازمان ملل باید توجه داشته باشد که حضور 11 ساله ناتو در افغانستان، مشکل کشت و تولید مواد مخدر در این کشور را حل نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتلویزیون نور افغانستان، ایوان اف در عین حال اظهار داشت که برخی بانک های کشورهای حاشیه خلیج فارس به پول شویی سرمایه های قاچاقچیان مواد مخدر افغانستان، مبادرت می کنند.

رییس سازمان فدرال مبارزه با مواد مخدر روسیه، پیش از این نیز چندین بار از بی توجهی ناتو در امر مبارزه با مواد مخدر در افغانستان انتقاد کرده بود.

وی 2 ماه پیش نیز در سخنانی گفت که قاچاق مواد مخدر از افغانستان به روسیه، با حضور نظامیان خارجی به ویژه نیروهای آمریکایی در افغانستان، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه خواستار ارجاع مسئله مواد مخدر افغانستان به شورای امنیت شد

روسیه خواستار ارجاع مسئله مواد مخدر افغانستان به شورای امنیت شد