مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1391 ساعت 15:432012-10-12سياسي

4 نماهنگ ویژه سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی تولید شد


خبرگزاری مهر؛ همزمان با سفر مقام رهبری به خراسان شمالی، از سوی سیمای مرکز این استان، چهار نماهنگ ویژه سفر رهبری تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاریمهر، برپایه این خبر، این نماهنگ ها که با همکاری واحد شعر و موسیقی مرکز و به سفارش مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما قطعات آن تولید شده بود،شامل "دیدار یار"،" یاد یار"، "جشن استقبال" و "ایران پر نور"، با موضوع سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی تولید شده است.

نماهنگ "دیدار یار" به خوانندگی سلمان تقدیسی، آهنگ سازی مجتبی ابوالقاسم پور و با شعر حمید رضا حسینی به مدت سه دقیقه 25 ثانیه با تصاویر آمادگی خراسان شمالی از استقبال از رهبر انقلاب و تصاویر استقبال بی نظیر مردم این دیار تصویر گذاری شده است.

همچنین نماهنگ های "جشن استقبال" به خوانندگی امیر بدیعی، با شعر حمید رضا حسینی و آهنگ سازی مجتبی ابوالقاسم پور به مدت سه دقیقه و 36 ثانیه، "یاد یار" به خوانندگی امیر بدیعی، با شعر حمید رضا حسینی و آهنگ سازی مجتبی ابوالقاسم پور به مدت سه دقیقه و 12 ثانیه و نماهنگ "ایران پر نور" نیز بر اساس شعر و خوانندگی فرامز رستمی در سه زبان، ترکی، کردی و فارسی و با موضوع سفر رهبرمعظم انقلاب تصویر گذاری که از شبکه های سراسری و شبکه استانی در حال پخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نماهنگ ویژه سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی تولید شد

4 نماهنگ ویژه سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی تولید شد