مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1391 ساعت 11:302012-10-04ورزشي

مسئول کمیته یوگا: تیم یوگای خراسان رضوی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود


مسئول کمیته یوگای هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: تیم 10 نفره یوگای استان خراسان رضوی به سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در گرگان اعزاممی شود.

- روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی"، شیما شالچی طوسی اظهار کرد: این مسابقات 20 آبان ماه با حضور تیم هایی از سراسر کشور در گرگان برگزار می شود.

وی افزود: زینب معینی، مینا معینی و مرجان احسانی مقدم در گروه سنی 15 تا 19 سال، دنیا عبدل زادگان و محدثه علایی در گروه سنی 20 تا 25 سال، زهرا رستمی و سودابه توتونچی در گروه سنی 26 تا 40 سال و فروزان وکیلی مقدم، سیما نصیریان و محبوبه شاه بیگ در گروه سنی پیشکسوتان در قالب تیم یوگای خراسان رضوی به این رقابت ها اعزام می شوند.

مسئول کمیته یوگای هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی بیان کرد: تیم یوگای استان در هر دو دوره قبلی این مسابقات که در تهران برگزار شد حضور داشت و توانست در سال 89 مقام دوم و در سال 90 مقام سوم کشور را کسب کند.

وی با اشاره به فعالیت مربیان یوگا در خراسان رضوی، گفت: در حال حاضر 230 نفر مربی درجه 3 در شهرستان های استان فعالیت می کنند و 100 نفر نیز در حال آموزش مربیگری است همچنین استان توانسته است در دو سال گذشته 17 مدرس یوگا را به کشور معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول کمیته یوگا: تیم یوگای خراسان رضوی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود

مسئول کمیته یوگا: تیم یوگای خراسان رضوی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود