مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1391 ساعت 07:282012-09-01ورزشي

سه تنیس باز قمی برای قهرمانی کشور رقابت می کنند


رییس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: سه تنیس باز قمی در رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور برابر حریفان قرار می گیرند.

- عباس اشعری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در رقابت های مهمی که بر اساس تقویم فدراسیون تنیس روی میز برگزار می شود معمولا چهره های شاخص استان های مختلف شرکت می کنند و برای ما نیز مهم است که در این رقابت ها با بهترین نفرات خود حضور یابیم.

وی ابراز کرد: طبق برنامه فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، رقابت های پینگ پنگ قهرمانی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور از امروز در حالی برگزار می شود که میزبان آن نیز هیئت تنیس روی میز استان کردستان خواهد بود.

سنندجمیزبان برترین های تنیس روی میز نوجوانان کشور رییس هیئت تنیس روی میز استان قم بیان داشت: مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور به مدت دو روز برگزار می شود و با جمع بندی نهایی در هیئت تنیس روی میز استان قم سه تن از بهترین های پینگ پنگ قم در قالب یک تیم راهی این رقابت ها شده اند.

وی با بیان اینکه تنیس بازان قمی برای حضور در این رقابت ها تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده اند، اظهار داشت: در راه آماده سازی برای حضور در این مسابقات، جمعی از چهره های آینده دار تنیس روی میز قم در تمرینات شرکت کرده و در طول برگزاری اردو نیز با یکدیگر مسابقه دادند تا آمادگی لازم برای حضور در مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه تنیس باز قمی برای قهرمانی کشور رقابت می کنند

سه تنیس باز قمی برای قهرمانی کشور رقابت می کنند