مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1391 ساعت 02:472012-08-04اقتصادي

ثبت نام اینترنتی مسکن ویژه تهران بعد از عید فطر


این دوره از ثبت نام مسکن ویژه فقط به پروژه تهرانسر اختصاص دارد و برای سایر پروژه های مسکن ویژه که قرار است در مناطق4، 22 و 2 ساخته شوند، - ثبت نام به صورت جداگانه و در ماه های آینده انجام خواهد شد.

شرایطی که دولت به عنوان مجری طرح مسکن ویژه برای واگذاری واحدهای مسکونی مشمول این طرح در نظر گرفته، در قالب دستورالعمل واگذاری و نحوه گزینش متقاضیان مراحل نهایی تصویب را طی می کند و بخش هایی از آن روز گذشته اعلام شد.

وزارت راه وشهرسازی فروردین ماه امسال با تشکیل کمیته ای به ریاست علی نیکزاد، طرحی را تصویب کرد که به موجب آن سازمان ملی زمین ومسکن موظف شده بود زمین های دولتی دارای کاربری مسکونی در چند نقطه پراکنده پایتخت را شناسایی کند و برای ساخت مسکن ویژه اختصاص دهد.

مسکن ویژه عبارت است از آپارتمان هایی که با قیمت مقطوع -کمتر از قیمت تمام شده سایر واحدهایی که در سطح شهر احداث می شوند- روی زمین های دولتی داخل شهر تهران ساخته می شود و به صورت نقدواقساط به خانوارهایی که حائز شرایط این واحدها هستند، واگذار خواهد شد.

کلنگ فاز اول این طرح اواسط بهار امسال در منطقه 21 در زمینی به مساحت 70 هکتار واقع در تهرانسر زمین زده شد و حالا مطابق وعده ماه گذشته وزارت راه وشهرسازی، شمارش معکوس برای ثبت نام از متقاضیان خرید واحد های مسکن ویژه تهرانسر، شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اینترنتی مسکن ویژه تهران بعد از عید فطر

ثبت نام اینترنتی مسکن ویژه تهران بعد از عید فطر