مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1391 ساعت 07:562012-07-15سياسي

مد و لباس به تنهایی تمامی مسائل عفاف و حجاب را حل نمی کند


بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی به عنوان آغازگر فعالیت های فاز دوم از مجموعه برنامه های کارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مراسمی که -25 تیرماه - در محل بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی واقع در خیابان حافظ برپا شده بود ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با معاون امور هنری اش و جمعی از نمایندگان مجلس و صنوف مرتبط با کارگروه ساماندهی مد و لباس بعد از رونمایی از سر در بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی از ساختمان این مجموعه دیدن کردند.

سیدمحمد حسینی در مراسم افتتاح این بنیاد گفت: از ابتدای دولت دهم دائما در تلاش بودیم تا وظیفه خود را نسبت به فعالیت های مد و لباس انجام دهیم و خوشبختانه کارگروه ساماندهی نیز تصمیمات جدی در این رابطه اتخاذ کرد که درحال حاضر بخشی از آن عملیاتی شده است.

او ادامه داد: خوشبختانه با برگزاری جشنواره های متعدد در حوزه مد و لباس ، طرح و الگوهایی ارائه شد و ارتباط مناسبی میان طراحان ،تولید کنندگان و توزیع کنندگان برقرار گشت.

حسینی افتتاح بنیاد ملی مد و لباس را گامی بلند و مقدمه ای بر فعالیت های گسترده آن دانست و افزود: از سایر دستگاه های مرتبط درخواست داریم تا اهتمام بیشتری نسبت به این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مد و لباس به تنهایی تمامی مسائل عفاف و حجاب را حل نمی کند

مد و لباس به تنهایی تمامی مسائل عفاف و حجاب را حل نمی کند