مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1391 ساعت 04:032012-07-15سياسي

مدیرعامل شیرین شهر به صورت ناگهانی برکنار شد


بعد از انتشار گفتگوی انتقادی مدیرعامل شهر جدید شیرین شهر با خبرگزاری مهر، وی به صورت ناگهانی و یک روز بعد از این اتفاق از سمت خود برکنار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عطا الله فضیلت زاده اواخر هفته قبل به صورت ناگهانی و غیرعلنی و در حالیکه اغلب رسانه ها از این موضوع بی خبر بودند در جلسهای در سالن کنفرانس شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر و با حضور رحمانی عضو هیئت مدیره و مدیرپشتیبانی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و نصرالله دهقانی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان تودیع و به جای وی سعید رکابی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر معرفی شد.

مدیرعامل سابق شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر پیش از این با انتقاد از عدم تحقق وعده های مسئولان برای ساخت و ساز در شیرین شهر گفته بود: زیرساختهای مسکن مهر برای تکمیل این طرح ملی در شیرین شهر هنوز تامین نشده و این شهر به هیچ وجه آماده سکونت نیست.

عطا الله فضیلت زاده اظهارکرد: کل پروژه مسکن مهر در شهر جدید شیرین شهر شش هزار و 300 واحد است که در حال حاضر بیش از چهار هزار و 500 واحد در مرحله اسکلت بندی، سه هزار و 177 واحد در مرحلهاجرای سقف و بیش از دو هزار واحد در مرحله دیوارچینی و سفت کاری قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شیرین شهر به صورت ناگهانی برکنار شد

مدیرعامل شیرین شهر به صورت ناگهانی برکنار شد