مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:022023-02-13فرهنگي

تولد جهاد در قرنطینه؛ روایتی متفاوت از فداکاری زنان در کرونا+عکس


در روزهایی که مردم در شوک بیماری ناشناخته ای بودند و کشور آمادگی مقابله با این بحران جدید را نداشت بانوانی بودند که غافلگیر نشدند و برای کم کردن دلشوره ها و کمبودها دست بکار شدند.

- خبرگزاری فارس- بوشهر، حسن احمدی: جایزه ادبی جلال آل احمد، معتبرترین و گران ترین جایزه ادبی کشور است که به منظور معرفی آثار برگزیده ادبیات داستانی در سالروز تولد جلال آل احمد برگزار می شود.

شنبه شب 24 دی، پانزدهمین دوره این جشنواره با معرفی برگزیدگان خود به پایان رسید و چهره ای جدید در ادبیات داستانی ایران متولد شد.

فروغ زال، نویسنده دشستانی با کتاب جهاد در قرنطینه به روایت فعالیت های کارگاه جهادی شهید ابراهیم زاده در جهاد مقابله با ویروس کرونا در بخش ویژه کرونا و مدافعان سلامت و در اولین تجربه خود در قالب نویسنده کتاب به عنوان منتخب معرفی شد.

این کتاب به پیشنهاد دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نگارش شده است و محمد سرور و بر مدار مزار از آثار دیگر زال است که به چاپ رسیده است.

داستان تولد جهاد در قرنطینه دفتر جبهه فرهنگی مطالعات انقلاب اسلامی وظیفه ثبت تاریخ شفاهی مسائل فرهنگی کشور را بر عهده دارد و در ایام کرونا قبل از آنکه حضرت آقا، فرمان به ثبت خاطرات ایام کرونا دهد، دفتر مصاحبه ها را با جهادگران دوران کرونا انجام داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد جهاد در قرنطینه؛ روایتی متفاوت از فداکاری زنان در کرونا+عکس

تولد جهاد در قرنطینه؛ روایتی متفاوت از فداکاری زنان در کرونا+عکس