مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:502022-12-29اجتماعي

جانمایی 2 روستای تخریبی براثر سیل در چالوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسینعلی محمدی ظهر امروز درباره آخرین وضعیت شهرستان چالوس بعد از سیل اظهار کرد: موضوع نخست در بحث اتفاقاتی از این دست، رفع شرایط اضطراری است که برعهده مدیریت بحران است و در این راستا اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: موضوع دیگر بحث بازسازی است که برعهده فرمانداران شهرستان ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه فرآیند بازسازی در شهرستان چالوس از رشد خوبی برخوردار است، اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده اعتبار لازم نیز ابلاغ شده تا نسبت به احداث 53 واحدی که کاملا در سیل تخریب شده، اقدام شود.

محمدی با بیان اینکه جانمایی دو روستای واسکول و پولادکوه نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: جاری شدن سیلاب در مرداد ماه امسال موجب تخریب کامل این دو روستا شده که در حریم و بستر رودخانه بودند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در حریم رودخانه امکان ساخت و ساز و احیای این دو روستا فراهم نبود بحث جانمایی باید اتفاق بیفتد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اعلام اینکه  ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان درحال انجام است، اظهار کرد:  این مهم به صورت جدی درحال پیگیری است؛ چراکه موجب کاهش خسارت در زمان وقوع سیلاب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی 2 روستای تخریبی براثر سیل در چالوس

جانمایی 2 روستای تخریبی براثر سیل در چالوس