مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:552022-01-19سياسي

زمینه انتقال تجربیات وین و یزد در حوزه صنعت ساختمان فراهم شد


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفیر اتریش در ایران به منظور هماهنگی لازم جهت برگزاری نمایشگاه آثار «اتو واگنر» و گسترش تعاملات دوجانبه دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجتبی فرهمند در جریان دیدار با سفیر اتریش در ایران اظهار کرد: از آنجا که یزد به عنوان تنها شهر ثبت شده ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به حساب می آید روابط فرهنگی و انتقال تجربیات با اتریش مخصوصاً در بخش حفاظت از شهرهای تاریخی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی از برگزاری رویدادهای فرهنگی به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای توسعه زیرساخت های فرهنگی نام برد و افزود: به جهت این که برگزاری نمایشگاه اتوواگنر می تواند شروع خوبی برای ارتباطات فرهنگی بین دو کشور ریشه دار ایران و اتریش باشد سازمان نظام مهندسی با تمام توان این رویداد فرهنگی را با همکاری سفارت اتریش برگزار خواهد کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی استان یزد رابطه توسعه شهری و حفاظت از میراث جهانی را یکی از چالش های مهم شهر تاریخی یزد برشمرد و افزود: از این رو انتقال تجربه موفق شهر وین در برقراری رابطه توسعه و حفاظت از بافت های تاریخی و محلات قدیمی و همچنین توسعه اماکن فرهنگی همچون موزه ها و فضاهای تعاملی فرهنگی می تواند باعث پیشرفت اهداف حفاظت گرانه شهر یزد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه انتقال تجربیات وین و یزد در حوزه صنعت ساختمان فراهم شد

زمینه انتقال تجربیات وین و یزد در حوزه صنعت ساختمان فراهم شد