مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 12:102021-12-23سياسي

بازی مضحک صهیونیست ها و غرب برای باج گیری


جنجال و فضاسازی کاذب برای تکمیل پروژه باج خواهی غرب از ایران با بازی یانکی ها، صهیونیست ها و فرانسوی ها در قالب یک عملیات روانی بلافاصله پس از پایان نسبتاً موفقیت آمیز و منصفانه دور هفتم مذاکرات وین آغاز شد و هر روز تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سارا هوشمندی نوشت: در آستانه دور هشتم البته پاسخ دهان خردکن خود را از سردار سرلشکر رشید از فرماندهان بلندپایه سپاه پاسداران دریافت کرد: نه تنها متجاوز را مورد حمله نابودکننده قرار خواهیم داد بلکه حتی مسیرهای خاکی، آبی و هوایی آمدن متجاوز تا خاک مقدس ایران را نیز منهدم خواهیم کرد.

 با توجه به آنکه مردم آمریکا دیگر جنگ نمی خواهند - با توجه به اثبات ناتوانی وحشتناک ارتش ایالات متحده و فرار شبانه از افغانستان) واشنگتن عملاً اقدام نظامی علیه ایران را کنار گذاشته و رژیم اشغالگر صرفا برای پر کردن این خلأ در مورد اقدام نظامی احتمالی و همچنین نحوه اجرای آن لفاظی می کند.

  همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری هیل ، اسراییل این هفته با توسل به نمایندگان طرفدار خود در کنگره در جریان چند جلسه استماع، به تلاش خودبرای عدم بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای با ایران و در صورتی که آمریکا بازگشت، به عدم تصویب مهم ترین خواسته جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین مبنی بر دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مضحک صهیونیست ها و غرب برای باج گیری

بازی مضحک صهیونیست ها و غرب برای باج گیری