مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-09پزشكي

نوع دوستی، ویژگی بارز پرستاران زنجانی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: نوع دوستی مهم ترین ویژگی پرستاران بوده و آنان حتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

- علیرضا آرمانی کیان ظهر امروز (18 آذرماه) در مراسم روز پرستار که در مرکز همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، با بیان اینکه موفقیت استان در کنترل کووید - 19 مرهون تلاش های کادر پرستاری است، اظهار کرد: زحمات و همراهی و همدلی پرستاران باعث شد استان زنجان در پوشش واکسیناسیون و کنترل مرگ و میر ناشی از کرونا موفق عمل کند.

وی، نوع دوستی را مهم ترین ویژگی پرستاران عنوان کرد و افزود: در روزهای آغازین کرونا که کل دنیا درگیر اضطراب ناشی از این بیماری ناشناخته بود، کادر درمان سینه سپر کردند و ایثارگرانه ایستادند و حتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در این مسیر، شهدایی تقدیم کردند.

این مسئول با بیان اینکه انعطاف پذیری یکی از ویژگی های شاخص پرستاران است، تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا، انعطاف را در بین همه پرستاران و کادر درمان مشاهده کردیم؛ به طوری که در بدترین شرایط که با کمبود دارو و هجوم بیماران مواجه بودیم، پرستاران با انعطاف و همدلی و ایثار، پشت مردم ایستادند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه موفقیت در هر عرصه ای را در گرو کار گروهی و تیمی است، خاطرنشان کرد: یک قطره به تنهایی قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوع دوستی، ویژگی بارز پرستاران زنجانی

نوع دوستی، ویژگی بارز پرستاران زنجانی