مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-04بين الملل

ابراز امیدواری سفیر اتریش برای تعاملات بیشتر با ایران با نتایج خوب مذاکرات وین


سفیر اتریش در ایران ابراز امیدواری کرد که با نتایج خوب مذاکرات وین و برطرف شدن تحریم ها و کرونا زمینه تعاملات بیشتر فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، وُلُف ویترش هایم سفیر اتریش در ایران در دیدار با استاندار اصفهان ضمن تشکر از میزبانی و استقبال خوب مسؤولان استان اصفهان، اظهار داشت: ایران و اتریش همکاری علمی چند صد ساله درباره پزشکی دارند و به عنوان مثال در زمینه شناسایی گیاهان دارویی همکاری هایی از 150 سال پیش تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: یک دانشمند اتریشی در سال 1840 میلادی صدها نوع گیاه دارویی در ایران شناسایی کرد و در این زمینه دانشنامه ای تدوین کرده که هنوز مورد استناد و استفاده مراکز علمی است.

ویترش هایم گفت: با همکاری مراکز علمی ایران، همایشی درباره گیاهان دارویی در اصفهان برگزار و در کنار آن نمایشگاهی از فعالیت های فرهنگی و هنری برپا شود.

سفیر اتریش در ایران با اشاره به حضور یکی از ورزشکاران اتریش در باشگاه سپاهان اصفهان، ادامه داد: زمینه های فعالیت های مشترک بین ایران و اتریش بسیار است که ورزشی و فرهنگی از جمله آن ها است.

وی درباره زمینه های همکاری در بخش های اقتصادی و بازرگانی بیان کرد: در این ماموریت رایزن بازرگانی اتریش در ایران به منظور رسیدگی به درخواست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری سفیر اتریش برای تعاملات بیشتر با ایران با نتایج خوب مذاکرات وین

ابراز امیدواری سفیر اتریش برای تعاملات بیشتر با ایران با نتایج خوب مذاکرات وین