مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-04سياسي

فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر ماه صفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر فعال خواهند بود و امیدواریم مردم هم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

- سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر فعال خواهند بود و امیدواریم مردم هم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر فعال خواهند بود و امیدواریم مردم هم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

بشیر حاجی بیگی با اشاره به مطلب فوق گفت: در روزهای پیش رو و به علت تعطیلات ایام آخر ماه صفر، انتظار داریم مردم مهربان و نوعدوست ایران به فکر بیماران باشند و برای نجات جان بیماران در مراکز اهدای خون حاضر شوند.

سخنگوی سازمان انتقال خون ادامه داد: در حال حاضر استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان و تهران در شرایطی هستند که برای تأمین ذخایر خون، نیاز به مشارکت و اهدای خون بیشتر مردم دارند و در استان های دیگر هم برای حفظ و تأمین ذخایر خون، به حضور مردم نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر ماه صفر

فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر ماه صفر