مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-13دانش

نصب و راه اندازی کفپوش هوشمند تعاملی در 10 دانشگاه کشور


پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از مجهز شدن 10 دانشگاه به کفپوش های هوشمند برای انجام حرکات ورزشی نوآورانه اعضای این دانشگاه ها و دانشجویان، - به نقل از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر علی شریف نژاد رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، از نصب و راه اندازی ده دستگاه کفپوش هوشمند تعاملی در 10 دانشگاه کشورخبر داد.

وی با بیان اینکه با این کفپوش هوشمند، امکان انجام حرکات جذاب و نوآورانه برای دانشجویان فراهم می شود، عنوان کرد: استفاده از این دستگاه می تواند فضایی نو و رویکرد جدیدی را در بحث فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها و مراکز ورزشی بوجود بیاورد.

رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با بیان اینکه تاکنون دستگاه کفپوش هوشمند تعاملی در مرکز کمیته ملی المپیک و یک مرکز خرید نصب و راه اندازی شده است افزود: با حمایت های صورت گرفته از سوی سازمان امور دانشجویان، این دستگاه به زودی در 10 دانشگاه کشور نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با نوآوری های ایجاد شده در این محصول فناورانه حوزه ورزش، شاهد تنوع فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها و مراکز ورزشی و استقبال گسترده دانشجویان و ورزشکاران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب و راه اندازی کفپوش هوشمند تعاملی در 10 دانشگاه کشور

نصب و راه اندازی کفپوش هوشمند تعاملی در 10 دانشگاه کشور