مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-14ورزشي

چرا به مینی فوتبال بودجه اعزام به جام جهانی اختصاص نیافت؟


نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد که طبق سیاست های ابلاغی، فدراسیون ورزش های همگانی این حق را نداد که از بودجه ورزش همگانی برای ورزش قهرمانی هزینه کند.

- نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد که طبق سیاست های ابلاغی، فدراسیون ورزش های همگانی این حق را نداد که از بودجه ورزش همگانی برای ورزش قهرمانی هزینه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، رضا شجیع در مورد اظهاراتی که در مورد شرایط مینی فوتبال صورت گرفته است، گفت: پیام حضور انجمن مینی فوتبال در فدراسیون ورزش های همگانی این است که مأموریت اصلی این انجمن، همگانی است و ضروری است تلاش ها در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت 2500 زمین مینی فوتبال در سراسر کشور فراهم شود.

او افزود: معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش هیچ گاه در مورد حمایت از ورزش قهرمانی قولی به رشته ای نداده است و از همان ابتدا هم مشخص بود که مینی فوتبال به صورت همگانی در فدراسیون ما فعالیت خواهد کرد و طبق سیاست های ابلاغی هم ما این حق را نداریم که از بودجه ورزش همگانی برای ورزش قهرمانی هزینه کنیم.

نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی در پاسخ به این سوال که چرا مینی فوتبال به فدراسیون فوتبال منتقل نمی شود؟ گفت: بر اساس ساختار تشکیلاتی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به مینی فوتبال بودجه اعزام به جام جهانی اختصاص نیافت؟

چرا به مینی فوتبال بودجه اعزام به جام جهانی اختصاص نیافت؟