مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-23سياسي

واکسن «میلاد» به زودی به مصرف عموم می رسد


رییس ستاد کل نیروهای مسلح از تست مراحل بالینی واکسن «میلاد» وزارت دفاع خبر داد و گفت: این واکسن به زودی به مصرف عموم می رسد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح از تست مراحل بالینی واکسن میلاد وزارت دفاع خبر داد و گفت: این واکسن به زودی به مصرف عموم می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرداختند؛ البته نیروهای مسلح در عین حال مسئولیت اصلی دفاع و امنیت کشور را نیز عهده دار بودند و در آن عرصه هم لحظه ای غفلت نکردند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در بخش های مختلف وارد عرصه کمک به حوزه بهداشت و درمان شدند، افزود: نیروهای مسلح از طریق توسعه تخت های بیمارستانی، ایجاد بیمارستان های سیار و صحرایی توانستند در آن روزهای نخست شیوع این بیماری ناشناخته به بخش بهداشت و درمان کشور که تحت فشار مضاعفی قرار گرفته بود به سرعت کمک کنند و زمینه مراقبت، درمان و کنترل بیماری را در سطح کشور فراهم آورند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نیروهای مسلح در حوزه تحقیق و پژوهش در بخش کیت های آزمایشگاهی، ساخت داروهای گوناگون، ساخت واکسن و سایر حوزه های پیشگیری و درمانی درخشش فراوانی داشتند، واکسن میلاد وزارت دفاع امروز در زمره واکسن های موفق کشور قلمداد می شود که ان شاءالله در آینده نزدیک به مصرف عمومی در سطح کشور خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن «میلاد» به زودی به مصرف عموم می رسد

واکسن «میلاد» به زودی به مصرف عموم می رسد