مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-02پزشكي

توضیحات وزارت بهداشت درباره ادعای عجیب آهن ربایی بودن واکسن کرونا!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاطفه عابدینی، دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 با بیان اینکه کووید یک پدیده ناشناخته بود و طول عمری بیش از یک سال و اندی دارد، - توضیحات وزارت بهداشت درباره ادعای عجیب آهن ربایی بودن واکسن کرونا! دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 با اشاره به ویدئوی منتشر شده در خصوص خاصیت آهنربایی محل تزریق واکسن کرونا، گفت: توضیحات و توجیهات غیرعلمی هم در این خصوص شنیده می شود؛ واقعیت این است خود ما هم در حال بررسی این موضوع هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاطفه عابدینی، دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 با بیان اینکه کووید یک پدیده ناشناخته بود و طول عمری بیش از یک سال و اندی دارد، عنوان کرد: در ابتدا سیر بیماری ناشناخته بود، در حال حاضر در دنیا و ایران به دستاورد هایی از شناخت بیماری رسیده ایم و می دانیم چه عوارضی دارد و سیر بیماری به چه صورت است و چه اتفاقاتی می تواند رخ دهد که حتی مرگ ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بیشترین عامل مرگ هم در این بیماری نارسایی تنفسی است که به دلیل درگیری ریوی است، درباره مجموعه فعالیت های کمیته علمی، گفت: این کمیته از ابتدای شیوع تشکیل شده و زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند و نقش یک مشاور و راهنما در مسائل علمی مربوط به تشخیص، درمان و عوارض بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزارت بهداشت درباره ادعای عجیب آهن ربایی بودن واکسن کرونا!

توضیحات وزارت بهداشت درباره ادعای عجیب آهن ربایی بودن واکسن کرونا!