مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-18فرهنگي

آرزوی شهرداری بوشهر برای 100 سال آینده/ دفتر یونسکو در بوشهر افتتاح می شود


شهردار بوشهر از برگزاری جشنواره بلدیه و بوشهر آرزوها در خرداد خبر داد و گفت: یکی از جذابیت های همایش این است که شهروندان بوشهر در سال 1500 خواهند دید که مدیران شهری چه آرزوهایی برای این شهر داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود غلامزاده فرد عصر امروز در نشست خبری همایش علمی بلدیه و بوشهر شهر آرزوها اظهار داشت: خرداد امسال همایش 110 سالگی بلدیه بوشهر را جشن می گیریم و با توجه به تدارکات انجام شده این برنامه در قالب همایش علمی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: این همایش از تاریخ چهار تا 6 خردادماه برگزار خواهد شد و کارگروه هایی مثل کارگروه علما و فضلا، فرهنگ هنر، ورزش و نخبگان تشکیل شده اند.

این مقام مسؤول افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا یک سری محدودیت های خواسته و ناخواسته گریبان گیر ما شده است و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی باید این برنامه را به صورت محدود برگزار کنیم.

برنامه ای برای صدسال آینده حسین صالحیان در این نشست خبری اظهار داشت: ساختار نظام مند هر جامعه ای عقبه ای را داراست و اگر به تاریخ کهن دیار بوشهر رجوع کنیم می فهمیم که بلدیه بوشهر قدمتی 110 ساله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی شهرداری بوشهر برای 100 سال آینده/ دفتر یونسکو در بوشهر افتتاح می شود

آرزوی شهرداری بوشهر برای 100 سال آینده/ دفتر یونسکو در بوشهر افتتاح می شود