مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-27اقتصادي

پیشنهاد بخش خصوصی برای واردات 5میلیون تن گندم/دولت درباره بورس شفاف سازی کند


رییس اتاق ایران در دیدار با رییس جمهوری خواستار برنامه ریزی برای واردات 4 تا 5 میلیون تن گندم جهت تامین نیازهای کشور شد.

- بهدگزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی ایران، عصر روز دوشنبه، غلامحسین شافعی، رییس اتاق ایران به همراه 15 نفر از نمایندگان بخش های مختلف تولیدی و صنعتی، با حسن روحانی، رییس جمهوری دیدار کردند تا مشکلات اقتصادی را به طور مستقیم با رییس قوه مجریه در میان بگذارند.

در ابتدای این نشست رییس پارلمان بخش خصوصی عنوان کرد: در ماه های پایانی عمر دولت دوازدهم و در شرایطی که در چند سال اخیر، کشور آماج شدیدترین تحریم های اقتصادی تجربه شده بشری علیه یک کشور بود و همزمان در بیش از یک سال پایانی با پدیده غریب همه گیر شدن یک بیماری ناشناخته و سرسخت دست وپنجه نرم کرد، جای گله گذاری و پند و اندرز و درخواست های بلندپروازنه نیست.

شایسته است به رغم همه ناملایمات به نمایندگی از بخش خصوصی به رییس جمهوری، اعضای کابینه و تمامی مدیران ارشد خسته نباشید عرض کنم.

می خواهم از این فرصت کوتاه برای ذکر دو نکته در حوزه خشکسالی سال جاری و وضعیت بورس استفاده کنم.

ستاد مدیریت خشکسالی تشکیل شود شافعی اولین بخش از صحبت های خود با رییس جمهور را به پدیده خشکسالی اختصاص داد: اولین نکته وضعیت کشور به لحاظ خشکسالی در سال جاری و مخاطرات جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بخش خصوصی برای واردات 5میلیون تن گندم/دولت درباره بورس شفاف سازی کند

پیشنهاد بخش خصوصی برای واردات 5میلیون تن گندم/دولت درباره بورس شفاف سازی کند