مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 14:302021-03-14سياسي

طرح شهید سلیمانی موج سنگین کرونا را زمین گیر کرد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح جهادی و سلامت محور شهید سلیمانی که توانست موج سنگین کرونا را زمین گیر کند و آسیب های بیماری را به شکل قابل توجهی کاهش دهد یک الگوی موفق و کارآمد به جهان علیه بیماری ناشناخته کرونا ارائه کرد و این به برکت نام مقدس شهید سلیمانی است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح جهادی و سلامت محور شهید سلیمانی که توانست موج سنگین کرونا را زمین گیر کند و آسیب های بیماری را به شکل قابل توجهی کاهش دهد یک الگوی موفق و کارآمد به جهان علیه بیماری ناشناخته کرونا ارائه کرد و این به برکت نام مقدس شهید سلیمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه روح الله، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست بررسی اجرای فاز دوم طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خوشبختانه ملت ایران در طول یکسال گذشته علیرغم وجود توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف و شیوع بیماری کرونا با تاسی از فرهنگ انقلابی و دینی توانست سربلند بیرون بیاید و با حماسه هایی که یک نمونه آن کمک های مومنانه بود، توانست پیروزی بزرگی رقم بزند.

وی با بیان اینکه امروز پیروزی و سربلندی ملت ایران در همه ابعاد به وضوح قابل مشاهده است و این ملت عاشورایی توانسته در طول 42 سال گذشته تمام راهبردهای دشمنان را در هم بشکند، افزود: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی موج سنگین کرونا را زمین گیر کرد

طرح شهید سلیمانی موج سنگین کرونا را زمین گیر کرد