مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-14سياسي

اجرای فاز دوم طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در استان مرکزی


کارشناسان تدوین مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده اند که آیین نامه ها و شیوه های فعالیت در مرحله دوم بزودی در استان مرکزی عملیاتی می شود.

- اراک- فرمانده سپاه روح الله گفت: کارشناسان تدوین مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده اند که آیین نامه ها و شیوه های فعالیت در مرحله دوم بزودی در استان مرکزی عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا زمین گیر کند و آسیب های بیماری را به شکل قابل توجهی کاهش دهد یک الگوی موفق و کارآمد به جهان علیه بیماری ناشناخته کرونا ارائه کرد و این به برکت نام مقدس شهید سلیمانی است.

کریمی افزود: طرح شهید سلیمانی با شناسایی نقاط ضعف اقداماتی که در طی یکسال گذشته علیه بیماری کرونا به کار گرفته شده، امروز به یک راهبرد بزرگ و راهکار موفق علیه بیماری به شمار می رود و با توجه به شرایط ایام پایانی سال ادامه با قوت تر این طرح نیز احساس می شود.

کاهش آسیب های همه جانبه بیماری کرونا با استفاده از مشارکت و بسیج عمومی مهمترین هدف طرح شهید سلیمانی است وی تصریح کرد: کاهش آسیب های همه جانبه بیماری کرونا با استفاده از مشارکت و بسیج عمومی مردم مهمترین هدف طرح شهید سلیمانی بود که خوشبختانه در مرحله اول با موفقیت چشمگیر آن مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در استان مرکزی

اجرای فاز دوم طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در استان مرکزی