مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-11اقتصادي

پیش بینی مخاطرات جوی نقش بسزایی در مدیریت بحران ها دارد


معاون وزیر راه و شهرسازی در شصت و دومین سالگرد تاسیس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی مخاطرات جوی نقش به سزایی در مدیریت بحران ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سحر تاج بخش مسلمان، در مراسم شصت و دومین سالگرد تاسیس سازمان هواشناسی که در محل پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو برگزار شد با تبریک این روز بیان کرد: امسال تجربه بسیار جدیدی برای همه ما در سطح دنیا بود و ارکان عملیاتی در سطح جهان با بیماری ناشناخته کرونا مواجه بودند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره درگذشتگان بیماری کرونا افزود: کرونا تجربیات خوبی هم برای همگان بر جای گذاشت و آن این است که پیش بینی مخاطرات جوی نقش بسیار تاثیرگذاری در مدیریت بحران ها دارد؛ موضوعی که همکاران من در سازمان هواشناسی سال ها با آن عجین هستند و زندگی ما با این مخاطرات و بحران ها عجین است.

رییس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به هم نشینی مدام کارشناسان این سازمان با بحران ها بیان کرد: از این جهت است که ما همواره اصرار و تاکید داریم در سطح دولتمردان در حوزه های نظارتی و دولتمردان سازمان هواشناسی مورد حمایت قرار گیرد و  قدردان همه کمک های انجام شده به این سازمان در دو سال گذشته هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مخاطرات جوی نقش بسزایی در مدیریت بحران ها دارد

پیش بینی مخاطرات جوی نقش بسزایی در مدیریت بحران ها دارد