مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-26سياسي

یزد در آموزش تهدیدات تروریستی زیستی سرآمد کشور است


معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان این که یزد جزو استان های سرآمد کشور در حوزه پدافند غیرعامل است، گفت: عملکرد یزد در حوزه آموزش تهدیدات تروریستی زیستی قابل تقدیر است.

- سردار محمدعلی مطیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد، با اشاره به اهمیت وجود ظرفیت های مختلف آموزشی و پژوهشی در این استان، اظهار کرد: پشتیبانی کشور در حوزه پدافند غیرعامل از یزد در حقیقت حراست از لبه های جلویی تهدید در استان های دیگر است.

وی افزود: کسب موفقیت های مختلف در مباحث مختلف نظیر بهداشت، درمان و آموزشی تهدیدات تروریستی زیستی، از جمله ملاک های برتری استان یزد در حوزه پدافند غیرعامل است.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه راه اندازی مرکز آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی پدافندغیرعامل در یزد را از جمله شاخص ترین دستاوردهای این استان در حوزه پدافندی دانست و گفت: این مرکز برای کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سردار مطیعی مقابله با تهدیدات مختلف زیستی و میکروبی را از جمله دلایل حساسیت ویژه مقوله پدافند غیرعامل عنوان و تصریح کرد: آگاهی جامعه باید در این حوزه بیش از پیش افزایش یابد.

وی در پایان اتمام و ارائه طرح جامع پدافندغیرعامل را از دیگر دستاوردهای استان یزد در این حوزه دانست و تأکید کرد: یزد از جمله استان های شاخص کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد در آموزش تهدیدات تروریستی زیستی سرآمد کشور است

یزد در آموزش تهدیدات تروریستی زیستی سرآمد کشور است