مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:452020-07-28پزشكي

افزایش بیماران کرونایی در مشگین شهر نگران کننده است


افزایش موارد بستری ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان ولی عصر(عج) مشگین شهر نگران کننده است و نیازمند مشارکت عمومی برای کاهش آمار مبتلایان هستیم.

- مشگین شهر- فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: افزایش موارد بستری ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان ولی عصر(عج) مشگین شهر نگران کننده است و نیازمند مشارکت عمومی برای کاهش آمار مبتلایان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر ظهر سه شنبه در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهری در مشگین شهر عنوان کرد: با توجه معابر و خیابان های سطح شهر جهت کنترل ویروس کرونا در حال گندزدایی و ضدعفونی است اما بی تفاوتی مردم و ساده انگاری آنان در مقابله با بیماری کرونا همچنان بر افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان دامن خواهد زد.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان ولیعصر مشگین شهر نگران کننده است افزود: مردم جهت کنترل ویروس کرونا با کادر درمان همکاری داشته باشند و به هیچ وجه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را فراموش نکنند چرا که تنها با رعایت این دو نکته مهم می توانیم این ویروس خطرناک را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران کرونایی در مشگین شهر نگران کننده است

افزایش بیماران کرونایی در مشگین شهر نگران کننده است