مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-20سياسي

تصویب سند راهبرد ملی مدیریت بحران و ساختار مدیریت بحران شهر تهران


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از برگزاری نخستین جلسه ستاد مدیریت بحران در سال جاری خبر داد و گفت: قرار است فردا سند راهبرد ملی مدیریت بحران و ساختار مدیریت بحران شهر تهران تصویب شود.

- اسماعیل نجار در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین جلسه ستاد مدیریت بحران در سال جاری رأس ساعت 9 صبح فردا یکشنبه مورخ 99/04/01 به ریاست وزیر کشور با دستور کار تصویب سند راهبرد ملی مدیریت بحران و ساختار مدیریت بحران شهر تهران برگزار می شود.

وی افزود: به منظور تسهیل انسجام، هماهنگی و هم افزایی فعالیت های دستگاه ها و نهادهای مشمول این قانون در مدیریت بحران، ستادهای مدیریت بحران در سطوح ملی، استانی و شهرستانی در سازمان، استانداری ها و فرمانداری ها دستگاه های مرتبط با این امر هم در جلسه حضور دارند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: البته ستاد در سطح ملی به ریاست وزیر کشور، دبیری رییس سازمان و با عضویت معاونان ذی ربط وزارتخانه های کشور، نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت، جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند راهبرد ملی مدیریت بحران و ساختار مدیریت بحران شهر تهران

تصویب سند راهبرد ملی مدیریت بحران و ساختار مدیریت بحران شهر تهران